Uvjeti i Odredbe poslovanja
Opći uvjeti web trgovine brewshop.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Zakonom o elektroničkoj trgovini.
Web trgovinom brewshop.hr (u daljnjem tekstu „trgovina“) upravlja tvrtka PIRMAS d. o. o., Mrežnička ulica 2, Zagreb, mobilni telefon: 0916048164, 0916048166, email: info@brewshop.hr, matični broj: 081189072, porezni broj: 13428330344, koji je pružatelj usluga e-poslovanja (u daljnjem tekstu prodavač ili brewshop.hr).
Opći uvjeti poslovanja odnose se na rad web trgovine brewshop.hr, prava i obveze korisnika i trgovine te se njima uređuje poslovni odnos između brewshop.hr i kupca. Opći uvjeti poslovanja uređuju i pojedinačna pravila kupnje na mjestima za preuzimanje brewshop.hr.
Kupca obvezuju opći uvjeti koji vrijede u trenutku kupnje (predaje web narudžbe). Kupac se kod predaje narudžbe svaki put posebno upozorava na opće uvjete poslovanja i predavanjem narudžbe potvrđuje svoju upoznatost s istima.
1. Vrste korisnika
Gost
Korisnik koji se ne registrira, kupovat će kao gost. Za ispunjenje narudžbe, svejedno je potrebno ispuniti sve podatke koji su potrebni za fakturiranje i slanje pošiljke, odnosno osobno preuzimanje.
Registrirani korisnik
Upisom u web trgovinu brewshop.hr putem emaila i potvrđenom registracijom u web trgovini brewshop.hr postaje korisnik brewshop.hr. Korisnik brewshop.hr stječe pravo na kupnju u web trgovini brewshop.hr.
Kod registracije u web trgovinu kao korisnik brewshop.hr, korisnik dobiva korisničko ime koje je jednako njegovom emailu i lozinku, te o istome odmah dobiva email obavijest na email koji je upisan kod registracije.Korisničko ime i lozinka člana brewshop.hr nedvosmisleno su određeni i povezani s unesenim podacima.
Registracija je moguća i tijekom postupka kupnje.
U slučaju da korisnik želi naknadno promijeniti svoje korisničke podatke, isto može samostalno promijeniti u korisničkom odjeljku „Moj račun“.
2. Dostupnost informacija
brewshop.hr se obvezuje da će kupcu, prije nego što je vezan ugovorom ili ponudom, osigurati sljedeće informacije:
- podatke o poduzeću PIRMAS d. o. o. (naziv i sjedište poduzeća, matični broj),
- kontaktne podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (kontaktni email, telefon),
- bitne karakteristike artikala (uključujući i postprodajne usluge i jamstva) te rok valjanosti toga podatka,
- raspoloživost artikala (svaki artikl koji se nudi na web stranici trebao bi biti raspoloživ odmah),
- uvjete dostave artikla (te način, mjesto i vrijeme dostave),
- cijene koje moraju biti jasno i nedvosmisleno određene i evidentno mora biti prikazano sadrže li već poreze i troškove prijevoza i druga davanja te rok valjanosti toga podatka,
- način plaćanja i dostave ili ispunjenja te rok valjanosti toga podatka,
- vremenska valjanost ponude,
- rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjete za odustajanje,
- objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve podatke o kontaktnoj osobi ili službi za kontakt s kupcima
3. Ponuda artikla
Zbog prirode poslovanja putem interneta ponuda brewshop.hr često se i brzo ažurira te mijenja.
Cijena u web trgovini brewshop.hr prikazana je kao Web cijena. Web cijena vrijedi za sve registrirane korisnike brewshop.hr (za korisnike koji brewshop.hr povjere svoje podatke).
Oznake artikla
- Artikl s oznakom “Novosti”nedavno je dodan artikal u ponudu brewshop.hr. Ovom će oznakom biti izložen najmanje 14 dana i najviše 2 mjeseca.
- Artikl s oznakom “Rasprodaja”ima još dodatno sniženu cijenu u odnosnu na web cijenu koja vrijedi od rasprodaje zaliha ovog artikla. Postotak sniženja naveden je uz artikl.
- Artikl s oznakom “Trenutno nedostupno”trenutno nije raspoloživ. To znači da nije na zalihi na našem skladištu.
Oznake Otvorena ambalaža
- Otvorena ambalaža:Artikl ima otvorenu ambalažu, ali je potpuno funkcionalan i nema nikakvih oštećenja. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
- Oštećena ambalaža:Artikl ima oštećenu, nepotpunu ili neoriginalnu ambalažu, ali je potpuno funkcionalan. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
- Oštećeni artikl:Artikl ima manje estetsko oštećenje, možda postoje znakovi korištenja i možda ima oštećenu ambalažu. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
- Korišteni artikl:Kupac je vratio artikl. Korišten je i možda mu je malo oštećena ambalaža. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
- Servisirani artikl: Artikl je servisiran u ovlaštenom servisu. Artikl je potpuno funkcionalan. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
4. Narudžba
Kupoprodajni ugovor između brewshop.hr i kupca u web trgovini sklopljen je u trenutku kada brewshop.hr kupcu pošalje prvi email o statusu njegove narudžbe (s naslovom: vaša brewshop.hr narudžba je primljena!). od toga su trenutka sve cijene i drugi uvjeti fiksni te vrijede za brewshop.hr i za kupca. kupac je osoba s podacima navedenima prilikom predaje narudžbe. Naknadno mijenjanje podataka o kupcu nije moguće.
Kupoprodajni ugovor (tj. prvi email o statusu narudžbe) pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju brewshop.hr
5. Načini plaćanja
brewshop.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:
- doznakom na račun poduzeća brewshop.hr (po ponudi/predračunu),
- plaćanje pouzećem kuriru DPD
- kartično plaćanje debitnim i kreditnim karticama jednokratno i na rate
- NE PRIHVAĆAMO uplate izvršene putem novih “virtualnih banaka” i aplikacija kao što su “Revolut” “N26” itd., zbog iznimno visokih troškova kod primitka uplate na naš transakcijski račun. Ukoliko zaprimimo takvu uplatu, vratit ćemo novac uplatitelju umanjen za manipulativne troškove banke i otkazati narudžbu. Iznimno možemo prihvatiti uplatu ukoliko platitelj uplati dodatnih 75 kn (60,00kn +PDV) za dodatne troškove.
JEDNOKRATNO PLAĆANJE:
brewshop.hr odobrava 5% popusta na istaknutu cijenu za plaćanje na transakcijski račun, plaćanje pouzećem i jednokratno plaćanje debitnim i kreditnim karticama
OBROČNO PLAĆANJE
brewshop.hr omogućuje kupnju debitnim i kreditnim karticama na 2-12 rata. Za kupovinu na rate, ne odobravamo popust.
KOJE KARTICE PRIHVAĆAMO ZA KUPOVINU NA RATE I NA KOJI NAČIN REALIZIRATE KUPOVNU NA RATE?
Sa svim navedenim karticama omogućeno je plaćanje od 2-12 rata bez dodatnih naknada i kamata:
DEBITNE KARTICE
Maestro, Mastercard i Visa sljedećih banaka:
Erste, Kent, Agram, Istarska kreditna banka Umag, Slatinska, Sberbank – ukoliko imate odobreno obročno plaćanje u vašoj banci
KREDITNE KARTICE
Mastercard, Visa, Diners Club, Premium Visa PBZ Card
obročna otplata putem Premium Visa kartica PBZ Carda do maksimalno 12 rate bez kamata i naknada
obročna otplata putem PBZ Maestro i PBZ Visa Inspire debitnih kartica tekućeg računa PBZ d.d. od 2 do 12 mjesečnih rata
Mastercard i Visa kreditne kartice RBA
Kupovinom ovim karticama omogućena je kupovina na rate 2-24 mjeseca bez plaćanja kamata
- Korak: Kod nas na webshopu odabirete jednokratno plaćanje. Vaša kartica terećena je u jednokratnom iznosu.
- Korak: U roku 30 dana, samostalno podijelite kupovinu na rate putem vašeg Internet bankarstva / mobilne aplikacije ili pozivom korisničkoj službi na broj telefona 072 62 62 62
RBA uslugu podjele na rate naplaćuje 15 kn jednokratno za podjelu putem internet bankarstva ili 20 kn za podjelu zvanjem u kontakt centar (naknada se može mijenjati, molimo provjerite ažurne naknade vaše banke).
Plaćanje Mastercard i Visa kreditnim karticama Zagrebačke banke od 2-12 obroka.
Plaćanje kreditnim karticama nekih banaka koje nisu ovdje navedene, moguće je ukoliko imate ugovoreno obročno plaćanje u svojoj banci. Kod takvih plaćanja najčešće je plaćanje na našem webshopu jednokratno, a Vaša banka vam automatski svaki iznos dijeli na broj ugovorenih rata. Za konkretne informacije provjerite mogućnost plaćanja sa svojom bankom.
6. Izdavanje računa
brewshop.hr nakon dostave naručenih artikala kupcu pošalje račun u PDF formatu na email kupca. U slučaju osobnog preuzimanja na mjestu za preuzimanje kupac dobiva ispisani račun za kupljene artikle prilikom njihovog preuzimanja. Za robu koju šaljemo putem kurirske službe, račun će biti priložen uz robu.
Na računu su raščlanjene cijena i svi troškovi koji se odnose na kupnju te predložena obavijest o pravu do odustajanja od ugovora.
Kupac je dužan provjeriti točnost podataka prije predavanja narudžbe. Naknadno predloženi prigovor u vezi točnosti izdanih računa ne uvažavamo.
7. Cijene
Web cijena
Web cijena vrijedi za sve registrirane korisnike brewshop.hr koji su internet brewshop.hr povjerili svoje podatke. registriranim korisnikom brewshop.hr postajete registracijom u web trgovini.
Sve cijene uključuju PDV, osim ako je izričito navedeno drugačije. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenih načina plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.
Unatoč golemim naporima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni pogrešan. U tom slučaju, ali i u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, brewshop.hr će omogućiti kupcu odustajanje od kupnje.
Popusti, promotivni kodovi itd. u pravilu se ne zbrajaju. Popust kod pojedinačnog artikla i promotivni kod također se ne zbrajaju. Kodovi bonusa za popust ne mogu se zamijeniti za gotovinu.
8. Postupak obavještavanja o kupnji
1. brewshop.hr narudžba
Nakon predavanja narudžbe kupac dobiva obavijest emailom, da je narudžba primljena. Korisniku brewshop.hr na web stranici www.brewshop.hr uvijek su dostupni sveobuhvatni podatci o statusu i sadržaju narudžbe. brewshop.hr narudžbu pregleda, provjeri dostupnost naručenih artikala i potvrdi, odnosno s razlogom odbije narudžbu. brewshop.hr može za provjeravanje podatka ili zbog osiguravanja točnosti isporuke nazvati kupca na njegov kontaktni telefonski broj. isporuka artikala koje brewshop.hr nema na zalihi u vlastitom skladištu ovisi isključivo o dobavljaču i roku u kojem dobavljač može dostaviti artikle do brewshop.hr. brewshop.hr kupca redovito obavještava emailom o ažurnim podacima u vezi isporuke artikala. ako je rok isporuke vrlo dug i kupac ne želi čekati, to može javiti brewshop.hr koji će artikl ukloniti iz narudžbe i kupcu vratiti već eventualno uplaćena sredstva, a ostale artikle iz narudžbe po izboru kupca ili isporučiti ili narudžbu u cijelosti stornirati. ako dobavljač brewshop.hr ne potvrdi isporuku naručenih artikala najkasnije do isteka tri mjeseca od dana predaje narudžbe, brewshop.hr može narudžbu kupca odbiti iz razloga da artikl više nije dostupan. Danom odbijanja narudžba kupca prestaje važiti. brewshop.hr ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu uzrokovanu duljim rokovima isporuke ili zbog neizvršene isporuke artikala koje brewshop.hr nema na zalihi u vlastitom skladištu..
brewshop.hr uglavnom ne prodaje artikle koje nema na svojem skladištu. iznimno može se dogoditi da je u ponudi proizvod koji nije na našem skladištu.
2. narudžba je otpremljena/narudžba je pripremljena za preuzimanje
brewshop.hr u dogovorenom roku artikl pripremi i pošalje ili pripremi za osobno preuzimanje te o tome emailom obavijesti kupca. brewshop.hr emailom obavještava kupca i o politici odustajanja od ugovora, kome se obratiti u slučaju kašnjenja u isporuci te kome se obratiti u slučaju pritužbe. brewshop.hr može još dodatno osim emailom kupca kontaktirati i telefonski ako je potrebno, a gotovo uvijek će kupca telefonski kontaktirati kada kupac osobno preuzima robu na mjestu preuzimanja. Također kupca možemo obavijestiti i SMSom ili porukom putem facebook stranice brewshop.hr i drugih kanala komunikacije (Whats App, Viber, Skype..) ukoliko kupac preferira takav način komunikacije.
U slučaju da se kupac pravodobno odluči za opoziv narudžbe mora prodavača o tome odmah obavijestiti telefonom na brojeve 0916048164, 0916048166 ili emailom na adresu info@brewshop.hr. U slučaju da je narudžba već otpremljena, kupac prilikom dostave može odbiti preuzimanje pošiljke dostavnoj službi . U slučaju osobnog preuzimanja (kada je artikl već pripremljen za preuzimanje), kupac opoziv narudžbe može javiti putem već gore navedenih načina.
U slučaju da kupac prilikom dostave odbije preuzimanje pošiljke dostavnoj službi iz razloga odustajanja od kupnje, kupac snosi trošak dostave i isti neće biti vraćen kupcu. Trošak naručene robe bit će vraćen kupcu.
9. Kupnja za pravne osobe
Postupak kupnje za pravne osobe jednak je onome za fizičke osobe, samo u prvom slučaju izaberite R1 račun na firmu i potvrdite suglasnost s Uvjetima poslovanja. Ako ste već kupovali preko firme, izaberite naziv firme iz svojeg arhiva.
Za pravne osobe osim redovne ponude koja je objavljena na brewshop.hr u ponudi imamo i veća pakiranja pojedinih proizvoda koje nisu objavljena na webshopu i povoljnije cijene na veće količine.
Za konkretnu ponudu potrebno je kontaktirati brewshop.hr na email: info@brewshop.hr ili mobitele: 0916048164, 0916048166.
Ukoliko želite R1 račun, prihvaćate Uvjete poslovanja koji vrijede za pravne osobe. Glavna razlika je u mogućnosti odustajanja od ugovora: firmama, obrtnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo vraćanje kupljenih artikala u okviru jamstvenih uvjeta. Nabrojane pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od ugovora u roku od 14 dana od preuzimanja artikla bez razloga, kao što vrijedi za kupce (fizičke osobe).
Povrat novaca za pravne osobe nije moguć.
Internetska trgovina brewshop.hr pravnim osobama omogućava sljedeće načine plaćanja:
- uplatom na račun brewshop.hr preko ponude/predračuna
- kartično plaćanje
- plaćanje pouzećeme (kod izbora DPD dostave)
10. Pravo potrošača na odustajanje od ugovora
Potrošač (navedeno vrijedi isključivo za fizičke osobe koje kupuju artikle za namjene izvan svoje privredne djelatnosti) ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći dan nakon datuma preuzimanja artikla.
Odustajanje od ugovora potrošač javi na email prodavača info@brewshop.hr sa popisom artikala koje želi vratiti. Povrat robe je moguć isključivo za robu koja nije otvarana i koja je pakirana u originalnu ambalažu kakvu je kupac i zaprimio.
Povrat primljenih artikala poduzeću u roku za odustajanje od ugovora smatrat će se obaviješću odustajanja od ugovora. Kupac mora odmah vratiti artikle od kojih odustaje od kupnje, a najkasnije u roku 7 dana od poslane obavijesti o odustajanju od kupnje.
Artikl potrošač mora vratiti neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili se smanjila njegova količina, a da za to nije kriv potrošač. Potrošač ne smije neograničeno koristiti artikl od trenutka odustajanja od ugovora. Potrošač smije pregledati artikl i isprobati ga u opsegu koji je nužan za utvrđivanje stvarnog stanja. Testiranje artikla koje nije u skladu s navedenim smatra se korištenjem artikla, što znači da potrošač time gubi pravo na odustajanje od ugovora.
Jedini trošak koji ide na teret potrošača ako odustane od ugovora je trošak vraćanja artikla (koji se u slučaju slanja obračunava u skladu s cjenikom dostavne službe i ovisi o tome radi li se o pošiljci/paketu/teretu).
Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora: Potrošač nema pravo na raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, tj. ako je:
- ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
Potrošač nema pravo odustati od ugovora ako artikl nije primjeren za povrat zbog svoje prirode. Odustajanje od ugovora nije moguće ni u slučaju kupnje tekućih kvasaca i hmelja te svih ostalih proizvoda koji se zbog izlaganja promjenjivim i višim temperaturama u transportu (od preporučenih temperatura čuvanja koja su propisana od strane proizvođača) smanjuje kvaliteta ili rok uporabe proizvoda. Primljeni artikl potrošač mora vratiti neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili se smanjila njegova količina, a da za to nije kriv potrošač.
Povrat obavljenih uplata bit će izvršen što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od prijema obavijesti o odustajanju od ugovora. Kako bi se osigurala izvjesnost, točnost i pravodobnost povrata i osiguravanje evidencije o uplatama, povrat uplate kupcu provodi se isključivo doznakom na njegov bankovni račun. Povrat uplate u gotovini nije moguć.
Kod odustajanja od ugovora gdje je korišten bonus, kod za popust ili promotivni kod, ta se sredstva smatraju popustom te se korisniku ne vraćaju. Na bankovni račun korisnika vraća se samo uplaćeni iznos. Poklon bon se kod odustajanja od ugovora smatra sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon, a uplaćeni iznos se vraća na bankovni račun korisnika.
U iznimnim slučajevima, kada artikli nisu vraćeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošaču možemo ponuditi otkup artikala uz adekvatnu naknadu koju zapisnikom odredimo kod povrata. Otkup sa sniženom vrijednošću uvažava se prilikom potvrđivanja potrošača emailom. Potrošač spomenutu otkupninu koristi isključivo kod narudžbe drugog artikla iste ili veće vrijednosti.
Pravo na povrat kupovne cijene u slučaju korištenja jamstva i materijalnog nedostatka detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.
11. Jamstvo
Artikli imaju jamstvo ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo je valjano uz uvažavanje uputa na jamstvenom listu te uz podnošenje računa. Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenim listovima ili na računu..
Informacija o jamstvu navedena je i na stranici gdje je predstavljen artikl. Ako informacije o jamstvu nema, artikl nema jamstva ili podatak u ovom trenutku nije poznat. U potonjem slučaju kupac može kontaktirati brewshop.hr koji će osigurati ažurnu informaciju.
12. Materijalni nedostatak
Kada se materijalni nedostatak može uvažiti? Kada:
- artikl nema karakteristike potrebne za njegovo normalno korištenje ili promet,
- artikl nema karakteristike potrebne za posebno korištenje zbog čega ga kupac kupuje, a koje je prodavaču poznato, odnosno moralo bi mu biti poznato,
- artikl nema karakteristike ili odlike koje su izričito ili prešutno dogovorene, odnosno propisane,
- prodavač je izručio artikl koji nije u skladu s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe.
Kako se provjerava primjerenost artikala?
Provjerava se pomoću drugog besprijekornog artikla iste vrste, istovremeno s izjavama proizvođača, odnosno navodima na samom artiklu.
Kako se materijalni nedostatak uvažava?
Kupac nas mora obavijestiti o eventualnom materijalnom nedostatku s detaljnim opisom istog u zakonom propisanom roku i istovremeno nam omogućiti pregled artikla.
Pravo na uvažavanje materijalnog nedostatka na artiklu detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.
13. Preuzimanje artikala vraćenih iz obrade jamstva ili materijalnog nedostatka
Kupac je nakon izvršene obrade dužan preuzeti artikl koji je prodavaču izručio u jamstvenu ili drugačiju obradu. Kupac preuzima artikl na mjestu za preuzimanje na kojem ga je osobno izručio prodavaču, a u slučaju da je isti poslao po pošti bit će mu vraćen na adresu za dostavu.
Prodavač kupcu šalje obavijest o povratku artikla iz obrade te ga poziva na preuzimanje artikla. Kupac je dužan artikl preuzeti u roku od 14 dana od dana primanja obavijesti.
Ako kupac artikl ne preuzme u navedenom roku, artikl se predaje na čuvanje prodavaču na adresi njegova skladišta: PIRMAS d.o.o. (brewshop.hr) , Trnjanski nasip 81A, 10000 Zagreb
. Prodavač artikl čuva u vlastitom skladištu do isteka 6 mjeseci od datuma obavijesti. Prodavač za to razdoblje ima pravo na povrat svih troškova skladištenja (5 Kn/dan) te pravo povrata svih troškova potrebnih za očuvanje artikla.
Nakon isteka 6 mjeseci od dana obavijesti prodavač može artikl prodati putem web trgovine BREWSHOP.HR i postignuti iznos kupovne cijene, nakon umanjenja prodajnih i ostalih troškova prodavača, doznačiti kupcu. U slučaju da je vrijednost artikla neznatna, prodavač ga može donirati u dobrotvorne svrhe te u tom slučaju kupcu nije dužan izvršiti povrat. Prodavač 15 dana prije isteka 6-mjesečnog roka čuvanja kupca obavještava o namjeravanoj prodaji, odnosno o donaciji artikla, nakon prodaje o postignutoj cijeni i iznosu troškova te o povratu na bankovni račun kupca.
14. Artikli s otvorenom ambalažom
Vraćeni artikli s otvorenom ambalažom mogu imati manje nedostatke (oštećena ambalaža/artikl, otvorena ambalaža itd.) i mogu se vratiti u prodaju. Vrsta nedostatka, odnosno stanje artikla navedeno je kod svakog opisa.
Vraćene artikle u brewshop.hr pregledavamo. Zbog pregledavanja tih artikala, unatoč povratu i otvorenoj ambalaži itd., artikli moraju besprijekorno raditi. Stoga je na odgovarajući način utvrđeno i novo razdoblje jamstva navedeno za svaki vraćeni artikl.
U slučaju da vraćeni artikl ne radi, kupac ima pravo na jamstveni popravak i na odustajanje od ugovora u istim rokovima koji vrijede za druge artikle.
Vrsta nedostatka artikla s oznakom Otvorena ambalaža
- Otvorena ambalaža:Artikl ima otvorenu ambalažu, ali je potpuno funkcionalan i nema nikakvih oštećenja. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
- Oštećena ambalaža:Artikl ima oštećenu, nepotpunu ili neoriginalnu ambalažu, ali je potpuno funkcionalan. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
- Oštećeni artikl:Artikl ima manje estetsko oštećenje, možda postoje znakovi korištenja i možda ima oštećenu ambalažu. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
- Korišteni artikl:Kupac je vratio artikl. Korišten je i možda mu je malo oštećena ambalaža. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
- Servisirani artikl:Artikl je servisiran u ovlaštenom servisu. Artikl je potpuno funkcionalan. Cijena je dodatno snižena, a važeći je navedeni jamstveni rok.
15. Dostava
Ugovorni partner za dostavu pošiljki prodavača brewshop.hr je tvrtka DPD , ali brewshop.hr zadržava pravo odabira druge dostavne službe ako tako može učinkovitije ispuniti narudžbu.
brewshop.hr naručenu i plaćenu robu ugovornom partneru šalje isti ili sljedeći radni dan, a najkasnije 3. dan od knjiženja uplate na račun.
16. Sigurnost
brewshop.hr koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja. brewshop.hr za te svrhe koristi 128-bitni SSL certifikat koji je izdala ovlaštena organizacija.
17. Zaštita osobnih podataka
brewshop.hr se obvezuje na trajnu zaštitu osobnih podataka korisnika u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. i Zakon o zaštiti osobnih podataka.
Sve detaljne informacije o obradi osobnih podataka možete pronaći u odjeljku . Korisnik mora biti svjestan da je trgovcu dužan dati svoje osobne podatke u ispravnom i točnom obliku te je dužan obavijestiti trgovca o promjeni podataka. Prihvaćanjem ovih uvjeta Korisnik potvrđuje da su njegovi osobni podaci ispravni.
18. Komunikacija
brewshop.hr će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava komunikacije na daljinu samo ako se korisnik tome izričito ne protivi i u skladu s odredbama Zakona o elektroničkoj trgovini.
Oglasne elektroničke poruke brewshop.hr sadržavat će sljedeće elemente:
- bit će označene jasno i nedvosmisleno kao oglasne poruke,
- pošiljatelj brewshop.hr bit će jasno vidljiv,
- različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Isto tako, jasno će biti označeni uvjeti sudjelovanja u njima,
- jasno će biti predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka,
- a želju korisnika da ne želi primati oglasne poruke brewshop.hr izričito će poštovati.
Oglasne poruke brewshop.hr bit će jasno vidljive i jasno odvojene od igara i natjecanja.
19. Ograničavanje odgovornosti
brewshop.hr se po svojim najboljim mogućnostima trudi osiguravati ažurnost i točnost podataka koji su objavljeni na njegovim web stranicama. unatoč tome, karakteristike artikla, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da brewshop.hr ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. u takvom slučaju, brewshop.hr će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustajanje od ugovora ili zamjenu naručenog artikla.
brewshop.hr ima mogućnost odustajanja od ugovora samo ako se utvrdi očita pogreška (Zakon o obveznim odnosima Republike Hrvatske). Očitom pogreškom smatra se pogreška u bitnim karakteristikama i sve zablude koje se prema praksi u trgovini ili namjeri kupaca smatraju odlučujućima i koje BREWSHOP.HR u slučaju znanja ne bi potvrdio, odnosno sklopio ugovor. To uključuje i očite pogreške u cijeni.
20. Pritužbe i sporovi
brewshop.hr poštuje važeći zakon o zaštiti potrošača. brewshop.hr se po najboljim mogućnostima trudi ispunjavati dužnost osiguravanja učinkovitog sustava rješavanja pritužbi.
U slučaju problema, kupac s prodavačem brewshop.hr može stupiti u kontakt na brojeve mobilnih telefon:0916048164, 0916048166, emailom na info@brewshop.hr. Pritužba se predaje na email adresu info@brewshop.hr ili poštom na adresu sjedišta tvrtke PIRMAS d.o.o., Mrežnička ulica 2, 10000 Zagreb. Postupak rješavanja pritužbe je povjerljiv.
brewshop.hr je svjestan bitne karakteristike potrošačkih sporova nesrazmjera između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena te troškova koji nastaju zbog rješavanja spora, što je i glavna prepreka potrošača za pokretanje spora pred sudom. Zato brewshop.hr nastoji po svojim najboljim mogućnostima rješavati sporove mirnim putem.
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
Ovim putem Vas obavještavamo o svojoj dobroj volji da svaki spor riješimo mirnim putem sporazumno kao i Vašem pravu da koristite mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori.
Online rješavanje potrošačkih sporova
Obavještavamo Vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem linka:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR
Želimo vam puno ugodnih i povoljnih kupnji i uspješno skuhanih piva!