brewshop.hr
Skip to content

Dostava / osobno preuzimanje

Način i trošak te obrada narudžbe dostave

DPD dostava

Trenutno dostavljamo samo u Hrvatskoj putem dostavne službe DPD Croatia

DPD Croatia cjenik:

DPD Croatia
cijena kn do kg
5,17 € (39,00 kn)do 2 kg
5,70 € (43,00 kn)do 5 kg
6,37 € (48,00 kn)do 10 kg
7,16 € (54,00 kn)do 15 kg
7,56 € (57,00 kn)do 20 kg
7,83 € (59,00 kn)do 25 kg
9,15 € (69,00 kn)do 31,5 kg

Kod izračuna cijene dostave nakon 31,5 kg, obračunava se sljedeći paket sa dodatnom težinom ovisno i ukupnoj težini proizvoda. Npr. ukoliko je narudžba 47 kg, obračunat će se cijena za paket 31,5 kg + cijena za paket do 20 kg.

Kod odabira dostave DPD i plaćanja POUZEĆEM, na važeće cijene dostave obračunava se dodatak od 5kn po svakom paketu. Kod slanja pouzećem, zadržavamo pravo telefonske (ili SMS, viber i Whatsapp poruka) provjere ispravnosti narudžbe.

DPD prema važećem cjeniku vrši dostavu na sve otoke koji su mostom povezni s kopno.

Na ostale otoke vrši dostavu uz doplatu od 5,97 € (45,00) kn po paketu.

Ukoliko želite dostavu na otoke koji nisu mostom povezani s kopnom, molimo da ne vršite uplatu po ponudi koja je automatizmom kreirana i poslana na Vaš email, već ćemo Vam poslati novu ponudu sa izraženom cijenom za dostavu na ostale otoke.

Također nas možete kontaktirati da provjerite kolika je cijena dostave za planiranu narudžbu.

Ako možemo pokušat ćemo izaći u susret i naći alternativnu mogućnost dostave kako bi Vaš paket stigao na bilo koje mjesto u Hrvatskoj brzo i povoljno

Pakiranje i slanje paketa

Pakete šaljemo isti ili sljedeći dan od zaprimljene uplate na račun, a najkasnije 3. dan od primljene uplate.

Ukoliko nismo u mogućnosti poslati naručenu robu isti ili sljedeći dan o istome ćemo Vas obavijestiti.

Ukoliko nismo u mogućnosti poslati naručenu robu u navedenom roku od 3 dana, o istome ćemo Vas obavijestiti i u dogovoru s Vama poslati naručenu robu čim će to biti moguće.

Obrada oštećenih pošiljki (naknade)

Ukoliko utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, potrebno je pokrenuti postupak za naknadu štete. Ako je paket naizgled oštećen i vidljivo je oštećenje robe (rasuta roba iz originalnog pakiranja…) možete odbiti preuzimanje paketa, te će takav paket biti vraćen pošiljatelju. U slučaju vraćanja paketa radi oštećenja, odmah po primitku takvog paketa poslat ćemo Vam novi paket sa Vašom narudžbom. U slučaju odbijanja preuzimanja paketa, molim da nas o tome odmah obavijestite.

U slučaju preuzetih pošiljaka u kojima je nakon otvaranja paketa ustanovljeno oštećenje originalnih pakiranja ili rasutog, razbijenog itd. proizvoda, molim da nas o istome odmah po saznanju obavijestite putem emaila: info@brewshop.hr te priložite dokaz (fotografiju proizvoda, pakiranja i etiketu pošiljke).

U slučaju bilo kakvih nedostataka ili reklamacija u vezi s dostavom molim da nas obavijestite na email: info@brewshop.hr kako bi nadomjestili oštećeni proizvod ili na drugi način dogovorili obeštećenje.

Osobno preuzimanje

Osobno preuzimanje naručene robe moguće je svakim radnim danom prema rasporedu: ponedjeljak, srijeda i petak od 09-19 sati te utorak i četvrtak od 09-15 sati. 

Po izvršenoj narudžbi, obavijestit ćemo vas o vremenskom periodu preuzimanja i porukom u obliku SMS-a, putem Whatsapp ili viber aplikacije.

Osobno preuzimanje vrši se na lokaciji skladišta brewshop.hr na adresi Trnjanski nasip 81A, Zagreb.